Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Ησαΐας Ματιάμπα: «Σε μια ολοκληρωμένη ζωή, ο έρωτας με έρωτα θα περάσει»

Έχει πληγώσει συντρόφους του στο παρελθόν ο Ησαΐας Ματιάμπα;
«Ναι και δεν είμαι περήφανος γι’ αυτό. Ειδικά σε νεαρή ηλικία, δεν είσαι σε θέση να ελέγξεις κάποια πράγματα. Απλώς προσπαθείς την επόμενη φορά να μην το ξανακάνεις και να βελτιώνεις τον εαυτό σου μέσα από τις εμπειρίες που αποκτάς» τόνισε στο ΕΓΩ. «Με τη σκέψη του γάμου έχω φτάσει πολύ κοντά. Με τον ίδιο το γάμο όχι» είπε μεταξύ άλλων. Όσο για τον ρομαντισμό, ανέφερε: «Παλαιότερα ήμουν υπερβολικά ρομαντικός. Μετά ήρθε μια περίοδος που κατέρρευσαν κάποια πράγματα για μένα και τώρα έχω επιστρέψει στο ρομαντισμό, αλλά σε μικρότερο βαθμό πια». Ο έρωτας με έρωτα περνάει; «Σε μια ολοκληρωμένη ζωή, ο έρωτας με έρωτα θα περάσει. Αλλά θα χρειαστεί οπωσδήποτε κάποιος καιρός. Μπορεί να είναι ένας μήνας, μπορεί και ένας χρόνος».
Έρωτας σημαίνει καψούρα;  «Η καψούρα ξεπερνά τον έρωτα. Στον έρωτα πετάς στα σύννεφα, μέχρι εκεί. Στην καψούρα όμως μπορεί να κάνεις πράγματα που σε κάνουν να μην αναγνωρίζεις τον εαυτό σου. Η καψούρα είναι πολύ άσχημο πράγμα».
Βάζει το σεξ πάνω από το συναίσθημα: «Δεν βάζω το σεξ πάνω από το συναίσθημα. Ίσα ίσα που το συναίσθημα φέρνει το σεξ. Το συναίσθημα είναι αυτό που σε κάνει να ξεπερνάς τα όρια σου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.