Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ποιος τραγουδιστής δήλωσε: «Ο Πανταζής είναι σαν παπαγάλος»;

Είναι ένας πολύ γνωστός και εκκεντρικός τραγουδιστής.
Τελευταία έχει μια κόντρα με τον Λευτέρη Πανταζή και μάλιστα δεν γνωρίζει από πού έχει ξεκινήσει αυτό. «Ο Πανταζής είναι σαν παπαγάλος. Ότι λέω και ότι έχω κάνει βγαίνει στα κανάλια και λέει πως τα έχει κάνει αυτός. Δεν ξέρω γιατί τα έχει βάλει μαζί μου. Αυτός μπορεί όλα αυτά που λέω τώρα εγώ σε εσένα, να τα διαβάσει και να βγει να πει τα ίδια», δήλωσε στο Εγώ ο Γιάννης Φλωρινιώτης και συνέχισε: «Του έχω στείλει μήνυμα, τον έχω δει και έξω και τον έχω ρωτήσει γιατί λέει ότι έχει κάνει αυτά που έχω κάνει εγώ και δεν μιλάει. Δεν μιλάει και δεν απαντά. Σηκώνεται και φεύγει. Μέχρι που αναγκάστηκα να μιλήσω και άσχημα γιατί το είχε παρακάνει. Στο παρελθόν του είχα προτείνει να κάναμε μαζί έναν ποντιακό δίσκο ή μια ταινία. Δεν δέχτηκε ποτέ και βγαίνει και λέει πως έχει κάνει ποντιακές ταινίες κάτι που δεν ισχύει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.