Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Αγγελική Ηλιάδη: «Έτυχε να μην έχω χρήματα να πάρω γάλα στο παιδί μου»

Για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε στο παρελθόν, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Αγγελική Ηλιάδη.
«Πολλές φορές έχω περάσει δύσκολα οικονομικά και πολλές φορές έτυχε να μην έχω να πάρω γάλα στο παιδί μου. Με βοηθούσαν φίλοι μου για να ζήσω, πολλές φορές δεν είναι τα πράγματα, όπως φαίνονται», λέει στο περιοδικό You ενώ αποκαλύπτει πως θέλει ένα ακόμη παιδί. «Ο γάμος δεν μου λείπει, ένα παιδί μου λείπει. Θέλω να το ξαναζήσω αυτό το θαύμα. Και με στεναχωρεί που αυτή τη περίοδο πρέπει να δουλέψω, αλλιώς θα ήθελα να κάνω ένα ακόμη παιδί, αυτό είναι δική μου ανάγκη. Ωστόσο, τώρα προτεραιότητα έχει η δουλειά μου», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.