Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Γιάννης Φλωρινιώτης: «Ποτέ δεν ζήλεψα κανέναν»

«Στην αρχή παραπονιόμουν και με ενοχλούσε», λέει ο Γιάννης Φλωρινιώτης σε πρόσφατη συνέντευξη του μιλώντας για όλους όσοι δεν τον αποδέχτηκαν.
«Ένας άνθρωπος του χώρου μου είπε πως όλοι οι συνάδελφοι μου με αγαπάνε και με παραδέχονται ως καλλιτέχνη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο βγαίνω στην πίστα τους κλέβει την παράσταση. Και αυτό δεν μπορούν να το αντέξουν. Όμως αυτό είναι κάτι που το έχω ξεπεράσει και έχω μάθει να ζω με αυτό. Ξέρω πως δεν θέλει κανείς να συνεργαστεί μαζί μου. Εγώ όμως ποτέ δεν ζήλεψα κανέναν», είπε στο περιοδικό Εγώ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.