Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Γιώργος Τσαλίκης μιλά για τα παιδιά του!

Ο Γιώργος Τσαλίκης μιλά για την οικογένειά του, τους δυο γιους του και την γυναίκα του, Δώρα!
Δεν τον έχουμε δει ποτέ σε εξώφυλλα περιοδικών αγκαλιά με τη Δώρα και τα παιδιά τους «σε τρυφερές και ανέμελες στιγμές», όπως συμβαίνει με πολλούς celebrities. Γιατί; Ο ίδιος απαντά στο περιοδικό Down Town της Κύπρου: «Και ούτε πρόκειται να με δεις ποτέ. Αυτό δεν είναι η δουλειά μου. Είναι ένα άλλο κομμάτι όσοι επιλέγουν να το κάνουν, καλώς το κάνουν, μας χαρίζουν και πολύ όμορφες εικόνες είναι η αλήθεια- αλλά εγώ θέλω να κρατάω την οικογένειά μου προστατευμένη από την έκθεση και τη δημοσιότητα. Αν τα παιδιά μου θέλουν να γίνουν αναγνωρίσιμοι άνθρωποι, ας γίνουν στο μέλλον μέσα από τη δουλειά τους, όχι μέσα από τον μπαμπά τους».
Οι γιοι του ξέρουν πόσο γνωστός είναι ο μπαμπάς τους;
«Όχι, καθόλου! Φαντάσου ότι, τις προ-άλλες που είχα μία συναυλία στις Λιβανάτες, με ρώτησε ο μεγάλος μου γιος, ο Βασίλης, «μπαμπά, πότε θα κόψουμε εισιτήρια;» «Τι λες αγόρι μου; Αφού εγώ τραγουδάω!», του είπα» απάντησε ο τραγουδιστής.
Είναι fans του τα δυο αγγελούδια του; Του κάνουν παρατηρήσεις; «Είναι αντικειμενικοί! Οι γιοι μου ξέρουν ότι ο πατέρας τους κάνει μία δουλειά, όπως όλοι οι μπαμπάδες του κόσμου. Ευτυχώς με τη Δώρα τους το έχουμε περάσει πολύ όμορφα. Το μόνο διαφορετικό είναι ότι η δική μου δουλειά, εμπεριέχει και την αναγνωσιμότητα. Το έχουν καταλάβει και είναι μία χαρά. Ποτέ δεν προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την αναγνωσιμότητα του πατέρα τους. Είναι προσγειωμένα. Για να επανέλθω όμως, τα παιδιά μου ακούνε τα πάντα. Και ευτυχώς, όπως οι περισσότεροι νέοι, έτσι και οι δικοί μου, ακούνε Τσαλίκη» δήλωσε ο τραγουδιστής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.