Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου ένας γάμος»

Ο Ηλίας Βρεττός δεν έχει σκεφτεί ακόμα ν’ ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας.
Ο τραγουδιστής είναι με την Ευαγγελία Αραβανή, αλλά τον ενδιαφέρει μόνο το παρόν. «Είμαστε καλά όπως είμαστε τώρα και προς το παρόν αρκούμαστε σε αυτό. Ομολογώ ότι θα ήθελα να παντρευτώ όταν είμαι τρελά ερωτευμένος και όχι όταν θα μπει στη σχέση η συνήθεια και η ρουτίνα. Ίσως αυτό που λέω τώρα έρχεται σε αντίθεση με την επιθυμία μου αν είμαι σίγουρος για τη σύντροφό μου. Αλλά επειδή εκτός από λογικός είμαι και πολύ παρορμητικός , δεν αποκλείεται να ξυπνήσω ένα πρωί και να πάω να παντρευτώ. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο μυαλό μου», δήλωσε στο Οκ ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Δεν μπορώ ν’ αποκλείσω τίποτα και γενικά έχω μάθει ποτέ να μη λέω ποτέ. Ωστόσο, επαναλαμβάνω ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου ένας γάμος».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.