Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Αγγελική Ηλιάδη: «Οι μεγάλοι άνθρωποι είναι σαν τα μωρά παιδιά και θέλουν την προσοχή μας»

Η σχέση της Αγγελικής Ηλιάδη με τους γονείς της έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα στο παρελθόν και τώρα -μετά από οκτώ χρόνια- ξαναμίλησαν και ήρθαν πάλι κοντά. Μάλιστα οι γονείς της μένουν μαζί της στο σπίτι της στη Βούλα.
«Έπρεπε να κάνω το πρώτο βήμα σαν πιο μικρή και τώρα είμαστε καλύτερα από ποτέ. Όταν λείπουν οι γονείς σου από δίπλα σου νιώθεις ένα απέραντο κενό, δόξα τω Θεώ αυτό το κενό δεν υπάρχει πια στη ζωή μου τώρα που τους έχω κοντά μου μετά από τόσα χρόνια. Θυμάμαι τη μαμά μου που μου έλεγε: "Όταν κάνεις παιδιά θα καταλάβεις...", και είχε απόλυτο δίκιο». Μαζί τους μένει και ο αδελφός της, τον οποίο η Αγγελική λατρεύει και είναι αυτός που φροντίζει για την εκγύμναση της τραγουδίστριας αφού είναι personal trainer. «Είμαστε αυτοκόλλητοι και πιστεύω ότι είναι ένα καλό αντρικό πρότυπο για τον γιο μου η παρουσία του στο σπίτι», λέει στο You ενώ μιλά και για την σχέση με την γιαγιά της, Καίτη Γκρέυ. «Η γιαγιά μου δεν μπορεί -δυστυχώς- να καταλάβει ότι είμαι ένας άνθρωπος και έχω τόσες υποχρεώσεις. Κάνει τα παράπονά της όταν της λείπω και έχει δίκιο... Υπάρχουν περίοδοι που χανόμαστε αλλά ξέρω ότι με αγαπάει, οι μεγάλοι άνθρωποι είναι σαν τα μωρά παιδιά, θέλουν την προσοχή μας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.