Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Αποκάλυψη Lady Gaga: «Μου αρέσουν τα κορίτσια»

Η Lady Gaga εμφανίστηκε στο talk show «Watch What Happens Live» του Andy Cohen και μίλησε μεταξύ άλλων για την σεξουαλικότητά της!
Η τραγουδίστρια κρατώντας ένα ποτήρι κρασί Pinot Grigio έκανε τις αποκαλύψεις της σχετικά με την ερωτική της ζωή!
«Μου αρέσουν τα κορίτσια», είπε κατά τη διάρκεια του X -rated chat. «Το έχω ξαναπεί. Ξέρω ότι οι άνθρωποι σκέφτονται ότι κάνω τέτοιες δηλώσεις απλά για να σοκάρω, αλλά εμένα πραγματικά μου αρέσει το μ@@@@. Εξαρτάται μόνο ποιανής το μ@@@ είναι».
«Κάπως έτσι νιώθω και για τους άντρες», πρόσθεσε και συνέχισε: «Μου αρέσουν γιατί θεωρώ ότι οι λεσβίες να είναι πολύ πιο τολμηρές από τους στρέιτ άνδρες, όταν πρόκειται να σας την πέσουμε».
Όσο για τον σύντροφό της τον Taylor Kinney: «μου αρέσει όντως» και τόνισε: «Και δεν ήταν παρά μόνο όταν έναν άντρα που μου την έπεσε τόσο τολμηρά όσο μια λεσβία που με έκανε να τον ερωτευτώ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.