Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Χρήστος Δάντης: «Το ‘’My number one’’ είναι δικό μου»- Τι απαντάει ο Μάνος Ψαλτάκης.

Η δικαστική διαμάχη του Χρήστου Δάντη με τον Μάνο Ψαλτάκη κρατάει από το 2005.
Οι δυο τους υπήρξαν φίλοι και συνεργάτες, αλλά το «My number one» που τραγούδησε η Έλενα Παπαρίζου στην Eurovision και έφερε την νίκη στην χώρα μας στάθηκε αφορμή για να λύσουν τις διαφορές τους στις δικαστικές αίθουσες. Ο Μάνος Ψαλτάκης από την πρώτη στιγμή υποστήριζε ότι τα δικαιώματα του τραγουδιού είναι δικά του και ο Χρήστος Δάντης από την πλευρά του υποστήριζε ότι η σύνθεση του νικητήριου τραγουδιού ανήκει σε εκείνον. Η πρωτόδικη απόφαση ήταν καταδικαστική για τον Χρήστο Δάντη, ο οποίος στη συνέχεια άσκησε έφεση και η απόφαση του Εφετείου ήταν ότι το τραγούδι ανήκει στον Μάνο Ψαλτάκη, ο οποίος ανακοίνωσε την απόφαση του δικαστηρίου στην προσωπική του σελίδα στο facebook και τόνισε ότι κάθε φορά που ο Χρήστος Δάντης θα λέει ότι το τραγούδι είναι δικό του θα του δίνει 1.000 ευρώ. Ο Χρήστος Δάντης από την πλευρά του δήλωσε στο Οκ: ««Δεν είμαι πλήρως ενήμερος γιατί δεν έχω την απόφαση στα χέρια μου. Αυτή η μάχη δεν έχει τελειώσει! Είναι η πρώτη δικαστική απόφαση και τη σέβομαι, αλλά έχω το δικαίωμα να ασκήσω έφεση και θα το κάνω. Το τραγούδι είναι αναμφισβήτητα δικό μου», τόνισε ο τραγουδιστής και συνθέτης. To gossip-tv.gr επικοινώνησε με τον Μάνο Ψαλτάκη, οποίος δήλωσε: «Δεν με αφορά τι υποστηρίζει ο Χρήστος Δάντης. Οχτώ χρόνια αυτό λέει, άστον να λέει. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί κάθε φορά που κάνει μια τέτοια δήλωση εγώ είμαι με 1.000 ευρώ περισσότερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.