Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Χρήστος Χολίδης: «Πάντα είμαι έτοιμος για έναν καινούργιο έρωτα»

Ο Χρήστος Χολίδης μίλησε για τον χωρισμό του από τη Δούκισσα Νομικού και τόνισε ότι είναι έτοιμος να ξαναερωτευτεί!
«Πάντα είμαι έτοιμος για έναν καινούργιο έρωτα. Αγαπώ τις γυναίκες, αγαπώ να έχω μια γυναίκα δίπλα μου, γενικά αγαπώ», είπε στην κάμερα της εκπομπής «Το πρωινό»!
Ο τραγουδιστής δήλωσε πως ήταν χάλια μετά τον χωρισμό, αλλά τώρα είναι έτοιμος να ξαναερωτευτεί: «Εκείνη την περίοδο δεν ήμουν ψυχολογικά καλά. Αλλά και πάλι νομίζω ότι ένας άνδρας πρέπει να αναλαμβάνει την ευθύνη φταίει, δεν φταίει πρέπει να παίρνει το βάρος. Έτσι έχω μάθει εγώ. Ίσως να είμαι πιο παραδοσιακός»... Και κατέληξε: «Είμαι μόνος»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.