Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Νίκος Βέρτης: «Αν γυρνούσα τη ζωή μου πίσω θα την ζούσα όπως ακριβώς την έζησα»

Για τα παιδικά του χρόνια, τις εμπειρίες του αλλά και για το αν θα άλλαζε κάτι από αυτά που έχει ζήσει, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Νίκος Βέρτης.
«Στο δημοτικό και στο γυμνάσιο με φωνάζανε "ο Ολλανδός". Δεν είναι προσβλητικό αυτό, ξέρεις. Το πώς εκλαμβάνουμε τα πράγματα έχει να κάνει με τα δαιμόνια και τα απωθημένα που έχουμε μέσα μας. Στα 14-15 μου, όταν άρχισα να ξεψαρώνω κι όλοι οι συνομήλικοι στο γυμνάσιο ξεκίνησαν να βγαίνουν έξω, την εποχή που όλοι είχαν λεφτά, εμείς ήμασταν μια οικογένεια που δεινοπαθούσε. Κι έπρεπε να φύγουμε στο εξωτερικό. Στην εφηβεία μου που ήταν όλοι με τα μηχανάκια και περνούσαν καλά, εγώ έπρεπε να φύγω στην ξενιτιά. Όχι στην κρίση που όλοι φεύγουν, στις καλές εποχές», λέει ο τραγουδιστής στο Πρώτο θέμα και καταλήγει: « Και πάντα αναρωτιόμασταν πώς γίνεται όλοι να έχουν λεφτά κι εμείς να δουλεύουμε και να μην έχουμε. Αν μπορούσα να γυρίσω τη ζωή μου πίσω, θα τη ζούσα όπως ακριβώς την έζησα. Με τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Αυτά με έκαναν να σέβομαι την κάθε μέρα και κάθε μέρα που ξυπνάω να κάνω τον σταυρό μου και να απολαμβάνω αυτό που μου έδωσε ο Θεός».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.