Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Γιώργος Παπαδόπουλος: «Πήρα πάρα πολλά από τον ‘δάσκαλο’ μου σε εισαγωγικά, το Χρήστο Δάντη»

Για την συνεργασία του με τον «δάσκαλο» του, Χρήστο Δάντη, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Γιώργος Παπαδόπουλος.
«Πήρα πάρα πολλά από τον 'δάσκαλο' μου, το Χρήστο Δάντη . Είχα την τύχη να μου γράψει το πρώτο μου τραγούδι και είχα την τύχη να του γράψω και εγώ ένα ντουέτο που κάναμε στο δίσκο «Μαζί μου σε θέλω». Δούλεψα κιόλας μαζί και πήρα πάρα πολλά. Πέραν του ότι είναι ένας συγκλονιστικός καλλιτέχνης, συγκλονιστικός συνθέτης είναι και γενικά μια φιγούρα μοναδική, είναι ροκάς με την έννοια του ροκά. Πήρα πολλά πράγματα από αυτόν λοιπόν. Επίσης και από τον Πάνο Κιάμο πήρα πολλά καλά πράγματα. Είναι μια συνεργασία που θα θυμάμαι με χαρά»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.