Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Αγγελική Ηλιάδη: «Η δουλειά μου είναι ένα σχολείο ζωής»

Καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου ήταν η Αγγελική Ηλιάδη και μίλησε για το ρόλο που παίζει το τραγούδι στη ζωή της αλλά και το πώς αντιμετωπίζει την καθημερινότητά της.
Η τραγουδίστρια μίλησε στην εκπομπή «Μίλα» για το πώς βλέπει η ίδια τη ζωή. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη. Αισθάνομαι τυχερή με αυτά τα λίγα που έχω, για μένα είναι πολύ αρκετά. Το κακό είναι ότι χάνουμε την ουσία και πολλές φορές ξεχνάμε αυτά που έχουμε. Την υγεία μας, την οικογένειά μας, αυτά είναι τα σημαντικά. Σκέφτομαι το αύριο, δεν είμαι άνθρωπος μόνο του “σήμερα”. Σαφώς και θα κάνω αυτό που θέλω στην καθημερινότητά μου, χωρίς φυσικά να ενοχλώ κάποιον, αλλά θέλω να περνάω καλά όπως όλοι».
Στη συνέχεια, η Αγγελική Ηλιάδη εξομολογήθηκε και ποιος είναι ο ρόλος που παίζει το τραγούδι στη ζωή της. «Την αγαπώ τη νύχτα, έχω δουλέψει αρκετά χρόνια μέσα σε αυτή. Έχω ζήσει πολύ καλές στιγμές αλλά και πολύ περίεργες. Έχω γνωρίσει πολλούς καλούς ανθρώπους αλλά και πολλούς δήθεν. Αυτό, όμως, συμβαίνει σε κάθε δουλειά. Ίσως τη νύχτα, επειδή είμαστε πιο χαλαροί, να φαίνεται λίγο περισσότερο. Θεωρώ ότι η δουλειά μου είναι ένα σχολείο ζωής. Δεν ξεχνάω, όμως, ότι τη νύχτα κάνω αυτό που έχει ανάγκη η ψυχή μου, το τραγούδι. Αν περάσει καιρός χωρίς να δουλεύω, δεν αισθάνομαι καλά. Μου λείπει πολύ», είπε χαρακτηριστικά.
Φυσικά η τραγουδίστρια δεν αρκέστηκε στη συνέντευξη αλλά ξεσήκωσε το κοινό της εκπομπής με τις επιτυχίες της και το ολοκαίνουριο τραγούδι της «Τα παράπονά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.