Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Αγγελική Ηλιάδη: «Ζηλεύω αλλά όχι αρρωστημένα»

Η Αγγελική Ηλιάδη είναι ερωτευμένη και δεν το κρύβει.
Η τραγουδίστρια ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και μίλησε για την ζωή της και τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει. Αναφερόμενη στην σχέση της δήλωσε: «Η απόσταση σε μια σχέση δεν είναι εύκολο πράγμα. Όλα είναι θέμα διάθεσης και προσπάθειας. Σαφώς και εμπιστοσύνης, γιατί η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι σε μια σχέση ούτως ή άλλως». Όσον αφορά την ζήλεια η Αγγελική Ηλιάδη είπε: «Ζήλεια είναι ωραίο να υπάρχει σε μια σχέση, αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια. Μπορεί να έχω κάνει σενάρια τρελά μέσα στο μυαλό μου, αλλά όχι στο σημείο να γίνει αρρωστημένη η ζήλεια. Το να ζηλεύεις τον άνθρωπό σου είναι ωραίο. Αν δεν συμβαίνει κάτι γίνεται νομίζω». Αναφερόμενη στις δυσκολίες που έχει περάσει δήλωσε: «Έχω αλλάξει πάρα πολύ σαν άνθρωπος. Δεν έχω γίνει πιο σκληρή, αλλά αυτά που έχω ζήσει με έχουν κάνει πιο ευαίσθητη και πιο δυνατή συγχρόνως. Ήμουν πάρα πολύ κλειστός άνθρωπος, αλλά συνειδητοποίησα ότι πρέπει να είσαι ο εαυτός σου. Οι άνθρωποι που είναι γύρω μας, μας αγαπούν γι’ αυτό που είμαστε. Σ’ όποιον αρέσουμε».
Δείτε το video:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.