Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Πάνος Κιάμος: «Δεν μου αρέσει που ο ένας άνθρωπος δεν θέλει επαφή με τον συνάνθρωπο του»

Όλα όσα είπε στον Δρόμο Fm Κύπρου!
Ο Πάνος Κιάμος μίλησε στην εκπομπή του Θάνου Κωτσιόπουλου και της Έλενας Λιασίδου για όλα. Αναφέρθηκε στις σημερινές καταστάσεις όπου ο κόσμος μεταξύ του έχει αποξενωθεί. Είπε:
«Δεν μου αρέσει που φτάσαμε σε ένα σημείο και ο ένας άνθρωπος δεν θέλει επαφή εμ τον συνάνθρωπο του. Είναι πάρα πού δύσκολα να βλέπεις ανθρώπους να επιλέγουν αν μένουν μπροστά από ένα υπολογιστή παρά να βγαίνουν για ένα καφέ.»
Ο τραγουδιστής για το νέο του video clip για το τραγούδι «Δεν θέλω επαφή λέει:
«Οφείλω να πω ότι για το video clip του «Δεν θέλω επαφή» είχα πολλούς ενδοιασμούς γιατί είναι ακραίο. Εγώ έχω συνηθίσει τον κόσμο σε πιο συντηρητικά πράγματα σε ότι αφορά την εμφάνιση και την δουλειά μου. Γενικότερα εμένα με ξένισε το video clip και το φοβήθηκα πάρα πολύ. Η εταιρία και η συνεργάτες μου επέμεναν ότι είναι κάτι πού καλό και οφείλω να πω ότι είχα μεγάλους ενδοιασμούς. Είπα ας δεχτείς ότι όλοι οι συνεργάτες δεν γίνεται να θέλουν το κακό σου και παρά τους ενδοιασμούς μου θέλαμε να δώσουμε μια αλήθεια. Την αλήθεια που υπάρχει στο κέντρο της Αθήνας. Θα προτιμούσα να μην υπάρχουν τόσα προβλήματα και να μην φτάνουμε στην ανάγκη να ενωθούμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.