Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Σχοινάς: «Έβαζαν στοίχημα πως ο γάμος μου με την Καίτη δεν θα κρατούσε!»

Ο Διονύσης Σχοινάς και η Καίτη Γαρμπή είναι ένα από τα πιο ευτυχισμένα ζευγάρια της showbiz.
​«Δεν μετάνιωσα που έμεινα σπίτι να μεγαλώσω το παιδί μου αντί να κάνω καριέρα», δήλωσε ο τραγουδιστής μεταξύ άλλων στην εκπομπή Μελέτησέ το και συνέχισε: «Επειδή η Καίτη ήταν σε μεγαλύτερο βεληνεκές από εμένα, κάποιος έπρεπε να μείνει σπίτι για να μεγαλώσει το παιδί, όχι με την κοπέλα που μας βοηθούσε… Μου έκανε κακό αυτό στην καριέρα μου βέβαια, αλλά είναι λογικό». Όσο για τον γάμο τους, αποκάλυψε: «Έπεσαν πολλά στοιχήματα για το αν θα ήμασταν μαζί με την Καίτη ή όχι». Μάλιστα είπε πως έχει υπάρξει άνθρωπος που του είπε στο καμαρίνι ότι… κέρδισε στοίχημα με αυτό!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.