Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Πάνος Κιάμος: «Δεν βγήκα ποτέ να απασχολήσω με οτιδήποτε πέραν της δουλειάς μου»

Για την αναγνωρισιμότητα και πώς την εξέλαβε από την αρχή της καριέρας του μέχρι και σήμερα, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη ο Πάνος Κιάμος.
«Θυμάμαι τότε που κυκλοφορούσα ακόμα με το λεωφορείο, να ακούω παιδιά στη διαδρομή να τραγουδούν την πρώτη μου επιτυχία «Χωρίς Νερό» και δεν ήξεραν ότι είμαι εγώ που κάθομαι δίπλα τους! Που θέλω να καταλήξω; Ότι χρειάζεται χρόνος για να φτάσεις να σε αναγνωρίζει ο κόσμος. Και επίσης, το ότι άργησα να αναγνωριστώ οφείλεται και στο γεγονός ότι ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκα τα media. Αλλά δεν με εκμεταλλεύτηκαν και αυτά. Δεν βγήκα ποτέ να απασχολήσω με οτιδήποτε πέραν της δουλειάς μου. Θεωρώ ότι είχα, και έχω ακόμα, μια πολύ όμορφη σχέση με τα ΜΜΕ. Γιατί, τελικά, το δύσκολο είναι να φτάσεις κάπου, αλλά να διατηρηθείς ψηλά», είπε στο περιοδικό Celebrity.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.