Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Μαριάντα Πιερίδη: «Δεν χάρηκα καμία όμορφη στιγμή»

Η Μαριάντα Πιερίδη έχει αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες στην ζωή της.
«Μερικές φορές αισθάνομαι ότι κάτι κακό πρέπει να έχω κάνει στην προηγούμενη ζωή μου γιατί δεν μου ήρθε τίποτα εύκολα. Οι γονείς μου ήταν πρόσφυγες από την Κύπρο. Μεγάλωσα με πολλές οικονομικές δυσκολίες. Δεν μπορούσα να κάνω σπουδές. Για να πάω στο ωδείο, αναγκαζόμουν να δουλεύω το πρωί και ν’ ασχολούμαι με τα μαθήματά μου το απόγευμα», εξήγησε η τραγουδίστρια στο Εγώ και συνέχισε: «Με πόνεσε πολύ η περίοδος που δεν μιλούσα με τον πατέρα μου. Την έχω διαγράψει πια από το μυαλό μου. Όποτε ερχόταν κάτι καλό, συνέβαινε κάτι άλλο που έκανε τη διαδρομή υπερβολικά δύσκολη. Αυτό με πλήγωνε. Δεν χάρηκα καμία όμορφη στιγμή».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.