Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Στέλιος Ρόκκος: «Εγώ συμβιβασμένες σχέσεις δεν θα έκανα ποτέ, ας πάω καλύτερα να αυτοκτονήσω…»

Ο Στέλιος Ρόκκος μιλά για τις σχέσεις του, τις γυναίκες της ζωής του, τα παιδιά του!
Έχει τέσσερα παιδιά με τέσσερις διαφορετικές γυναίκες... Τι άντρας είναι; Υπάρχει γυναίκα που να του έχει εμπιστοσύνη, είναι εκ φύσεως άπιστος;
«Τρεις φορές παντρεύτηκα... 48 χρόνων είμαι και έχω κάνει πέντε μεγάλες σχέσεις στη ζωή μου, είναι πολλές; Όταν είμαι με μια γυναίκα καλά είμαι πιστός. Όταν ξενερώνω δεν θέλω να κοροϊδεύω κανέναν και φεύγω... Εγώ συμβιβασμένες σχέσεις δεν θα έκανα ποτέ, ας πάω καλύτερα να αυτοκτονήσω...» είπε χαρακτηριστικά.
Από το σινάφι του έχει κολλητούς; «Δεν έχουμε το χρόνο λόγω δουλειάς και να θέλουμε. Οι σχέσεις χρειάζονται χρόνο για να χτιστούν και να φτάσεις να θεωρήσεις τον άλλον κολλητό σου. Με τον Ρέμο νιώθουμε αδελφικοί φίλοι, δεν έχουμε το χρόνο, όμως, να κάνουμε τη φιλία μας ακόμα πιο δυνατή και να μην μπάζει από πουθενά...» λέει ο τραγουδιστής στο περιοδικό You.
Με τα παιδιά του είναι αυστηρός; «Βέβαια. Και με τ' αγόρια και με τα κορίτσια άμα χρειαστεί. Με πράγματα που θεωρώ ότι απαγορεύονται να κάνουν -και δεν απαγορεύονται πολλά- θα ασχοληθώ. Με τα κορίτσια γίνομαι βούτυρο, τα αγόρια θέλουν λίγη περισσότερη προσοχή...».
Με την Ελένη θα έκανε ένα παιδί; «Είναι πάρα πολύ δύσκολη αυτή η απόφαση γιατί έχω ήδη τέσσερα παιδιά. Μπορεί να αγαπάει και να φροντίζει τα δικά μου σαν δικά της...» τόνισε!
Γάμο θα έκανε; «Άμα δεν γίνει στην εκκλησία, με τίποτα... Την παρακαλάω αλλά δεν μου κάθεται, της το είπα και δεν θέλει...» λέει ο τραγουδιστής.
Ποιο από τα παιδιά του τον μαλώνει; «Η πιο μικρή, η Μέλια που μου λέει ότι είμαι τρελό αγόρι...»
Και τέλος τονίζει ότι με τις πρώην γυναίκες του έχει πολύ καλές σχέσεις: «Πολύ καλές, γιατί είμαι καλός άνθρωπος. Με όλες χώρισα συναινετικά, όλοι οι χωρισμοί μου έγιναν κάτω από πολύ καλές προϋποθέσεις. Το δύσκολο ήταν μέχρι να φτάσουμε στο χωρισμό...»







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.