Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Παντελής Παντελίδης: «Δεν πήγα ποτέ σε ωδείο, ούτε έκανα φωνητικά»

Έχει ο Παντελής Παντελίδης μουσική παιδεία;
«Δεν πήγα ποτέ σε ωδείο. Ούτε φωνητικά έκανα ποτέ ούτε ποτέ πήγα να μάθω κάποιο όργανο. Στα έντεκά μου χρόνια ζήτησα από τους γονείς μου να μου πάρουν μια κιθάρα και από εκείνη την ημέρα, παρακολουθούσα στην τηλεόραση να παίζουν μουσική, κράταγα κάποια στοιχεία και με τον καιρό ένιωθα όλο και περισσότερο την ανάγκη να γράφω δικά μου κομμάτια. Αυτό μου βγήκε σε καλό. Ο κόσμος σεβάστηκε και εκτίμησε αυτή την προσπάθεια και τον ευχαριστώ πολύ» λέει στο περιοδικό Full life.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.