Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Οικονομόπουλος: «Δεν θα κρίνω τον Νότη, θα τον κρίνει ο Θεός...»

Ο Νίκος Οικονομόπουλος ήταν καλεσμένος στα "Καρντάσιανς". Ο τραγουδιστής μεταξύ άλλων μίλησε για τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη και απέφυγε να πάρει θέση και μίλησε ανοιχτά για την προσωπική του ζωή!
Ο τραγουδιστής είπε για τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη: "Δεν θα κρίνω τον Νότη εγώ, θα τον κρίνουν ο Θεός και οι άνθρωποι..."
«Ποτέ δεν μου άρεσε να προβάλλω την προσωπική μου ζωή και ακόμα το πιστεύω αυτό. Απλά αυτή τη φορά, αισθάνθηκα, για πρώτη φορά ίσως στη ζωή μου, ότι μπορώ να βγω έξω μ' έναν άνθρωπο. Κι έτυχε να με φωτογραφήσουν. Πριν από αυτό όμως δεν ήμουν μόνος μου, αλλά δεν είχα τολμήσει να το κάνω αυτό. Δεν μου αρέσει πάρα πολύ το έξω, έχω διασκεδάσει πάρα πολύ στη ζωή μου και σ' αυτή τη φάση μου αρέσει πολύ να μένω στο σπίτι μου. Δεν ήμουν όμως μόνος. Έχω ζήσει, έχω περάσει καλά, αλλά αυτή τη φορά ήθελα να βγω με τη σύντροφό μου. Η σχέση μας είναι σοβαρή, αλλά δε θέλω να πω τίποτε άλλο», είπε ο τραγουδιστής.
Και δεν δίστασε να πει: «Δεν ήμουν αρκετά πιστός στις σχέσεις μου παλιότερα. Αυτό που με κάνει να είμαι πιστός είναι όταν απέναντί μου έχω έναν άνθρωπο, ο οποίος με συμπληρώνει σε όλα. Όταν βλέπω στα μάτια μιας γυναίκας τον άνθρωπο με τον οποίο θέλω να ζήσω μαζί. Τον άνθρωπο που θέλω να κάνω μαζί του οικογένεια. Οπότε τότε θα είμαι πιστός».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.