Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με το θέατρο»

Μπορεί φέτος να τον απολαμβάνουμε και ως ηθοποιό, όμως όπως ο ίδιος αναφέρει το μιούζικαλ είναι απλά παρακλάδι της δουλειά του και δεν έχει σκοπό ν ασχοληθεί με το θέατρο!
Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης λέει σε πρόσφατη συνέντευξη του.
«Το μιούζικαλ το βλέπω ως παρακλάδι της δουλειάς μου, άλλωστε πολλοί τραγουδιστές κάνουν μιούζικαλ, ενώ αρκετοί δοκιμάζουν πια τις ικανότητες τους σε κάτι που είναι παραπλήσιο με το επάγγελμα τους. Το θέμα είναι εάν έχουν αυτοπεποίθηση και κατά πόσο είναι ικανοί για να το κάνουν. Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με το θέατρο, μια και δεν είμαι ηθοποιός ούτε ανήκω σε αυτόν το χώρο. Στα δικά μου μάτια δεν κρίνομαι από αυτό, αλλά από αυτό που κάνω όλα αυτά τα χρόνια και σε αυτό δοκιμάζομαι και αυτό υπηρετώ. Το μιούζικαλ για μένα είναι ένα είδος το πρέπει να υπηρετούν τραγουδιστές που μπορούν να έχουν θεατρικό λόγο», αναφέρει στο Hello.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.