Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Πλούταρχος: «Θυσίες έχω κάνει μόνο για την οικογένεια μου»

Ο Γιάννης Πλούταρχος είναι οικογενειάρχης με αμέτρητες επιτυχίες και πλατινένιους δίσκους όπως τα πρόσωπα που βλέπουμε συχνά - πυκνά στα εξώφυλλα των περιοδικών. Είναι δική του επιλογή να μην προβάλλεται τόσο πολύ η προσωπική του ζωή;
«Όταν προβάλλεται η προσωπική ζωή ενός καλλιτέχνη από τον ίδιο πώς γίνεται να είναι προσωπική;» τόνισε στο Hello.  Διακρίνει σε κάποιο από τα παιδιά του καλλιτεχνική τάση; «Είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν τα παιδιά μεγαλώνουν μέσα σ' ένα μουσικό περιβάλλον να υιοθετούν στοιχεία και να θέλουν να ταυτιστούν. Αναπόφευκτα λοιπόν η μίμηση είναι καθοριστική.»  Ποια στιγμή απολαμβάνει περισσότερο με την οικογένεια του; «Όλες οι στιγμές με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου έχουν ξεχωριστή αξία και τις απολαμβάνω όλες με την ίδια χαρά. Μικρές αλλά και πιο μεγάλες.» Έχει κάνει θυσίες για να είναι ο Γιάννης Πλούταρχος; Χρειάστηκε να διαφυλάξει την ιδιωτικότητά του; «Θυσίες έχω κάνει μόνο για την οικογένεια μου. Στην καριέρα μου έχω δώσει μεγάλο αγώνα, έχω υποστεί πολλή κούραση και βέβαια πολλά ξενύχτια.»Πώς καταφέρνει να μείνει προσγειωμένος; «Δεν είναι δύσκολο απλώς σέβομαι τους ανθρώπους.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.