Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ελένη Πέτα: «∆εν είχα εύκολο δρόμο και βρήκα πολλές κλειστές πόρτες»

 «Τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπισα πολλά προβλήματα» δήλωσε η Ελένη Πέτα.
«∆εν είχα εύκολο δρόμο και βρήκα πολλές κλειστές πόρτες, καθώς δεν είναι εύκολο να σε δεχτούν στην έντεχνη σκηνή όταν βρίσκεσαι επί σειρά ετών στις μεγάλες πίστες. Επίσης, δεν είχα στήριξη από τις δισκογραφικές μου εταιρείες διότι δεν με πίστεψαν ποτέ. Όταν τους έλεγα ότι ήθελα άλλα κομμάτια, οι επικεφαλής ήθελαν να συνεχίσω με το εύκολο τραγούδι σε μεγάλα μαγαζιά και δίπλα σε μεγάλα ονόματα. Οταν πας κόντρα στο ρεύμα, βρίσκεις εμπόδια και όταν αποφάσισα να ακολουθήσω μοναχικό δρόμο, ήταν λογικό να βρω δυσκολίες, οι οποίες όμως δεν με νίκησαν» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Υπήρξε κάποια στιγμή που σκέφτηκε να τα παρατήσει; «Πολλές φορές. Υπάρχουν άνθρωποι που τους έρχονται όλα εύκολα και στρωτά στη ζωή και άλλοι που πρέπει να πασχίσουν για τα πράγματα που επιθυμούν. Εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία. Σίγουρα έχω κάνει λάθη και αυτά έγκεινται στις υποχωρήσεις που έκανα. Φταίω διότι έπρεπε να είμαι πιο σταθερή και κάθετη στις απόψεις μου, αλλά όταν είσαι νέος κάνεις πίσω.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.