Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Πλούταρχος: «Δεν έχω τελματώσει, ούτε αλλάζω δουλειά»

Ο Γιάννης Πλούταρχος ξεκινάει εμφανίσεις με τον Μίμη Πλέσσα.
Ο τραγουδιστής και συνθέτης ήθελαν να συνεργαστούν , αλλά δεν ήξεραν πως. Τώρα, που ωρίμασε η σκέψη, αποφάσισαν να εμφανιστούν στην σκηνή του Παλλάς σε μια μουσική παράσταση. «Ο Μίμης Πλέσσας είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνθέτες που έχουμε στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι, με τεράστιες γνώσεις. Ένας άνθρωπος που έχει προσφέρει τόσα πολλά πράγματα, όσα δεν του έχουν γυρίσει πίσω. Τον θεωρώ έναν «αδικημένο» συνθέτη και τον κατατάσσω στους πέντε μεγαλύτερους που έχουν περάσει ποτέ από την Ελλάδα», δήλωσε στη real. Ο Γιάννης Πλούταρχος έχει μεγαλώσει με τα τραγούδια του Μίμη Πλέσσα και τώρα πραγματοποιείται ένα από τα όνειρά του. «Τα τραγούδια του Μίμη με πηγαίνουν πίσω στην παιδική μου ηλικία, με τα οποία μεγάλωσα, ονειρεύτηκα, ερωτεύτηκα και πόνεσα. Ένα όνειρό μου ήταν αυτό και ένα άλλο είναι να καταφέρω κάποια στιγμή ν’ αποκτήσω έναν μικρό και ζεστό χώρο όπου θα διασκεδάζω και θα υποδέχομαι τον κόσμο, όπως εγώ θέλω και όχι όπως θέλει ο κάθε επιχειρηματίας. Δεν έχω τελματώσει, ούτε αλλάζω δουλειά. Δεν αλλάζω μονοπάτια στη μουσική, γιατί η μουσική δεν ξέρει από μονοπάτια, δρόμους και πλατείες. Η μουσική υπάρχει παντού, αρκεί να τη χειρίζεσαι με αξιοπρέπεια».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.