Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Παναγιώτης Πετράκης: «Είναι σπουδαίο ένας καλλιτέχνης, σαν την Ελένη, να σε αντιμετωπίζει ισότιμα σε ένα πρόγραμμα»

Ο Παναγιώτης Πετράκης κάνει εμφανίσεις στο πλάι της Ελένης Δήμου και σε συνέντευξή του μίλησε για αυτή τη συνεργασία.
Καταρχήν, στα εφηβικά μου χρόνια, την άκουγα συνέχεια. Είναι από τις αγαπημένες μου τραγουδίστριες. Περιέργως δε, ο διπλός της δίσκος "Αντιθέσεις" που είχε κάνει τότε, τον άκουγα συνέχεια στο γουόκμαν-είχα τη διπλή κασέτα. Πέρυσι που συναντηθήκαμε και δουλέψαμε στις "Μέρες Ραδιοφώνου" για κάποιο λόγο, κολλήσαμε απίστευτα και άμεσα με την Ελένη. Δε ξέρω...είναι οι κοινές καλλιτεχνικές αναζητήσεις που έχουμε; Είναι οι χαρακτήρες μας που "δέσανε" πολύ; Όλα αυτά τα στοιχεία, με έκαναν να έρθω πολύ κοντά. Η Ελένη Δήμου είναι ένας ντόμπρος, ευθύς, αγαπησιάρικος άνθρωπος, έντονος στις αντιδράσεις του, και εμένα μου αρέσει πολύ αυτό. Είπαμε να επεκτείνουμε, πέρυσι τη συνεργασία μας, και έτσι έγινε το πρόγραμμα στο θέατρο «Βεργίνα». Την ευχαριστώ, γιατί λέω και τραγούδια που ο κόσμος δεν τα περιμένει από εμένα. Είναι σπουδαίο ένας καλλιτέχνης, σαν την Ελένη, που έχει διανύσει τέτοια πορεία, να σε αντιμετωπίζει ισότιμα σε ένα πρόγραμμα», δήλωσε στο «My Salonika».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.