Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Νίκος Οικονομόπουλος: «Είμαι τραγουδιστής και η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν»

Ο Νίκος Οικονομόπουλος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε πώς αντιμετωπίζει τα δημοσιεύματα που αφορούν τη προσωπική του ζωή.
«Τα δημοσιεύματα που κάνουν μεγάλο ντόρο τα διαβάζω, ναι. Για τα υπόλοιπα, όλο και κάποιος με ενημερώνει. Δεν με ενοχλούν τα δημοσιεύματα που είναι αληθή. Με ενοχλεί οτιδήποτε αναληθές και αισχρό γράφεται. Είμαι τραγουδιστής και η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν», δήλωσε στο περιοδικό «Celebrity». Όσο για το αν θα έκρυβε έναν ενδεχόμενο μελλοντικό γάμο είπε: «Όχι βέβαια! Δεν έχω λόγο να κρύψω κάτι τέτοιο. Όταν θέλει ο θεός να αποκτήσω οικογένεια και να παντρευτώ, φυσικά και θα το μάθει ο κόσμος, άλλωστε δεν γίνεται αλλιώς».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.