Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Πλούταρχος: «Δεν τοποθετήθηκα πολιτικά και με έβγαλαν Χρυσαυγίτη»

 Ο Γιάννης Πλούταρχος μίλησε για όσα είχε πει για την κοινωνία και όλοι πίστεψαν πως είναι Χρυσή Αυγή, τον Νότη Σφακιανάκη και αν θεωρεί σωστή την αντίδραση της Δέσποινας Βανδή που αποχώρησε από το σχήμα!
«Δεν τοποθετήθηκα πολιτικά και με έβγαλαν Χρυσαυγίτη. Δεν μπορούσα να το πιστέψω κι εγώ ο ίδιος. Δεν θα έκανα ποτέ πολιτική τοποθέτηση δημόσια. Δυστυχώς δίνονται πληροφορίες στον κόσμο που είναι χαζές», είπε ο Γιάννης Πλούταρχος στο Πρωινό.
Όσο για τον Νότη Σφακιανάκη δήλωσε: «Ο καθένας μπορεί να κάνει και να λέει ότι θέλει. Δεν θα κρίνω εγώ ούτε τον Νότη, ούτε τη Δέσποινα. Έτσι το είδε κι εκείνη και έκρινε ότι πρέπει να αποχωρήσει από το σχήμα. Εμένα δεν με ενδιαφέρει η πολιτική πεποίθηση ενός καλλιτέχνη. Αυτό που με αφορά είναι πώς θα συνεργαζόμασταν και αν θα ταιριάζαμε καλλιτεχνικά».
Και δεν δίστασε να πει: «Είμαι πολιτικοποιημένος μέσα μου, αλλά δεν θα έβγαινα ποτέ να εκφράσω την άποψή μου δημόσια, γιατί μπορεί η άποψη αυτή να είναι λάθος. Ποιος είμαι εγώ που θα επηρεάσω έστω κι έναν άνθρωπο που μπορεί να με θαυμάζει και να υιοθετήσει τις απόψεις μου»;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.