Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Νίνο: «Η δική μου ζωή δεν είναι έτσι όπως φαίνεται»

Παρόλο που έχει φτάσει κοντά στο θάνατο, όπως λέει, ο Νίνο ποτέ δεν είχε το φόβο του θανάτου.
«Αφού ήρθαμε σε αυτό τον κόσμο, το μόνο σίγουρο είναι πως θα φύγουμε. Αλλά όσο είμαστε εδώ, πρέπει να είμαστε καλοί άνθρωποι. Να βλέπεις κάποιον να προοδεύει και να πετυχαίνει πράγματα στη ζωή του και να λες "μπράβο, θα το κάνω κι εγώ". Δυστυχώς, ο περισσότερος κόσμος δεν σκέφτεται έτσι». Ποια ήταν όμως τα όνειρα του, όταν ξεκινούσε την καριέρα του; «Ονειρευόμουν να γράφω τραγούδια που να τα αγαπήσει ο κόσμος και μέσα από αυτό να προσφέρω κάτι. Είτε από ένα τραγούδι που θα κάνει κάποιον χαρούμενο είτε από μια συναυλία που όλα τα έσοδά της θα πάνε σε κόσμο που έχει ανάγκη. Είμαι της άποψης πως πρέπει να βοηθά ο ένας τον άλλο με όποιον τρόπο μπορεί. Η δική μου ζωή δεν είναι έτσι όπως φαίνεται. Δεν είναι τα πράγματα όπως φαίνονται» τονίζει ο Νίνο μιλώντας στο People, που πιτσιρικάς, στη Ρόδο, προκειμένου να κυνηγήσει το όνειρο της μουσικής, εκτός από το να τραγουδά σε μαγαζί, δούλεψε σερβιτόρος, λάντζα σε εστιατόρια και μηχανικός σε συνεργείο. Έχει ζήσει και με πολλά, αλλά και με πολύ λίγα. Ένιωσε ποτέ απόγνωση όταν είχε πολύ λίγα; «Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου τα χρήματα. Είτε έχω πολλά είτε έχω λίγα», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.