Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Θέλξη: «Έχω κάνει λάθη και τα έχω αγαπήσει περισσότερο»

Αν και είναι πολύ μικρή σε ηλικία η Θέλξη μετρά ήδη δέκα χρόνια στο τραγούδι. Ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα που πήρε από αυτόν το χώρο;
«Να μην εμπιστεύομαι εύκολα τους ανθρώπους. Βέβαια έχω ζήσει και μοναδικές στιγμές όπως επίσης έχω γνωρίσει και μοναδικούς ανθρώπους», λέει στο περιοδικό Hello. Είναι όμως ευχαριστημένη με τις επιλογές της; «Εννοείται ότι είμαστε οι επιλογές μας και με το χέρι στην καρδιά μπορώ να σας πω ότι δεν έχω μετανιώσει για καμία από αυτές. Έχω μάθει τις επιλογές μου να τις υπερασπίζομαι μέχρι τέλους», συμπληρώνει και καταλήγει μιλώντας για τα λάθη της. «Έχω κάνει λάθη και τα έχω αγαπήσει περισσότερο. Μέσα από αυτά έμαθα και ίσως έχουν μεγαλύτερη συμμετοχή στη διαμόρφωση του χαρακτήρα μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.