Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Λούκας Γιώρκας: «Η δημιουργία οικογένειας είναι και η ολοκλήρωση του ανθρώπου»

Για την λύτρωση μέσα από τα τραγούδια του, τους φόβους τους, αλλά και τους στόχους του σχετικά με τα επαγγελματικά και τα προσωπικά του, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Λούκας Γιώρκας.
Μέσα από τα τραγούδια εκτονώνεστε; Είναι μια λύτρωση;
«Εκτονώνομαι και γενικά δίνω όλη μου την ενέργεια. Σαφώς και είναι μια λύτρωση, αφού έχω την ευκαιρία να εξωτερικεύω με αυτό τον τρόπο όλα όσα υπάρχουν μέσα μου»
Πώς αλλιώς εκτονώνεστε; «Με πολλούς τρόπους. Κυρίως όμως με τη μουσική και τον αθλητισμό»
Τι σας φοβίζει; «Είναι πολλά, αλλά αντιμετωπίζοντας τα βγαίνω πιο δυνατός»
Ποιος είναι ο επαγγελματικός σας στόχος; «Να ερμηνεύω τραγούδια τα οποία να εκφράζουν τους ανθρώπους και να τους βοηθούν να ανακαλύπτουν συναισθήματα που πολλές φορές είναι κρυμμένα μέσα τους»
Ο προσωπικός σας στόχος; Η δημιουργία οικογένειας ίσως; «Νομίζω ότι η δημιουργία οικογένειας είναι και η ολοκλήρωση του ανθρώπου. Για μένα αυτό είναι η μεγαλύτερη ευλογία που μας έχει δοθεί, οπότε την κατάλληλη στιγμή εύχομαι να κάνω τη δική μου οικογένεια», λέει στο περιοδικό Εγώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.