Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Στέλλα Καλλή: «Σοκαρίστηκα όταν είδα φωτογραφίες μας με τον Τζίμη στα περιοδικά»

Η Στέλλα Καλλή διανύει μια πολύ όμορφη περίοδο στη προσωπική της ζωή καθώς είναι ερωτευμένη.
Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου» αν ενοχλήθηκε που δημοσιοποιήθηκε η σχέση της με τον Τζίμη Σταθοκωστόπουλο.
Σήμερα, είσαι ευτυχισμένη στην προσωπική σου ζωή;
Ναι, πολύ! Είμαι με έναν άνθρωπο, είμαι καλά, ήρεμη, χαρούμενη. Τα έχω όλα και ευχαριστώ το Θεό γι' αυτό. Θα ήμουν αχάριστη, αν έλεγα κάτι άλλο. Ο σύντροφός μου είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και αυτό ακριβώς είναι που θαυμάζω σε εκείνον: την ψυχή του.
Σε πείραξε που η σχέση σου με τον Τζίμη Σταθοκωστόπουλο, δημοσιοποιήθηκε ξαφνικά και έγινε αμέσως πρώτο θέμα στα περιοδικά;
Ναι, δεν ήθελα να συμβεί αυτό. Στην αρχή σοκαρίστηκα, μάλιστα, όταν είδα κάποιες φωτογραφίες στα περιοδικά. Ποτέ δεν έχω δώσει δικαιώματα και ποτέ δεν πούλησα την προσωπική μου ζωή. Ποτέ δεν έχω πάρει τηλέφωνο κάποιον φωτογράφο για να του πω «έλα, θα είμαι εκεί!». Αυτά τα κάνουν άλλοι και δεν με αφορά. Άλλωστε σήμερα, μπορεί να είσαι ακόμα και σε μια ταβέρνα, στην άκρη της γης, και ο διπλανός σου, που είναι άσχετος με τον χώρο μας, να σηκώσει το κινητό του, να σε βγάλει φωτογραφία και να πάει μετά να την πουλήσει. Πώς να ξεφύγεις; Μου έχει συμβεί πολλές φορές αυτό. Αλλά τι να κάνουμε; Μέσα στο «παιχνίδι» είναι όλα, όμως έχω τη συνείδησή μου καθαρή και δεν δίνω στόχο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.