Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Γιάννης Σαββιδάκης: «Θα ήθελα να συμμετέχω σε μια μεγάλου μήκους ταινία»

Ο Γιάννης Σαββιδάκης έχει ταλέντο στην υποκριτική και το τραγούδι
Άλλωστε τα έχει δείξει και τα δυο με επιτυχία. «Ετοιμάζω να ολοκληρώσω έναν δίσκο με κάποιες γνωστές επιτυχίες μου, αλλά και πολλά νέα τραγούδια. Το καλοκαίρι θα κάνω συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και τώρα συζητάω μια πρόταση για τον χειμώνα για μια μουσικοθεατρική παράσταση. Η ζωή θέλει εναλλαγές. Είμαι παιχνιδιάρης, θέλω «μπαχαρικά» στη ζωή μου. Θα ήθελα να συμμετάσχω σε μια μεγάλου μήκους ταινία», εξήγησε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Η σύζυγός μου μου στάθηκε πολύ και οι καταστάσεις ήταν άγριες, με πολλά μέτωπα ανοιχτά. Αλλά η Μαρία είναι μάχιμη και πάντα δίπλα μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.