Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Νίκος Οικονομόπουλος: «Δεν έχω φίλους από την παιδική μου ηλικία»

Κρατάει φίλους από την παιδική του ηλικία ο Νίκος Οικονομόπουλος;
«Δεν έχω φίλους από την παιδική μου ηλικία, γιατί έφυγα περίπου 17 χρόνων από την Πάτρα, καθώς ξεκίνησα να τραγουδάω σε όλη την περιφέρεια. Όμως, αγαπάω πολύ τους συμμαθητές μου και, όταν επιστρέφω στον τόπο καταγωγής μου, τους βλέπω», λέει στο περιοδικό People και καταλήγει: «Χαίρομαι με τις χαρές τους και στενοχωριέμαι με κάποιους, καθώς, εξαιτίας της ανεργίας, περνάνε δύσκολα. Νομίζω πως, όταν τους συναντώ, χαίρομαι περισσότερο από τους ίδιους. Ίσως εκείνοι να πιστεύουν πως εγώ ζω το τέλειο, το φανταστικό, όμως δεν είναι έτσι. Μάλιστα, πολλοί συμμαθητές μου έχουν δημιουργήσει οικογένεια» αναφέρει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.