Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Κατερίνα Στανίση: «Ο χρόνος δεν με φοβίζει αλλά δεν θεωρώ σωστό να λες την ηλικία σου»

Η Κατερίνα Στανίση σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε αν τη φοβίζει ο χρόνος και παραδέχεται ότι δεν λέει πάντα την ηλικία της.
Αισθάνεστε καλά με το σώμα σας; Δεν σας φοβίζει καθόλου ο χρόνος;
«Δεν νιώθω άβολα, πιστεύω ότι ο χρόνος μού έχει φερθεί καλά ως τώρα. Όχι σε βαθμό ωραιοπάθειας, αφού δεν είμαι και κανένα μοντέλο. Αλλά και τα μοντέλα έχουν τις ατέλειές τους, αγόρι μου. Κοίτα, το σώμα της γυναίκας "σπάει" πολύ πιο εύκολα από ότι του άντρα: χαλαρώνουν τα μπράτσα, τα χέρια, κάνει πιο εύκολα ρυτίδες. Στους άντρες λένε ότι είναι γοητεία, ενώ σε εμάς τις γυναίκες μας λένε "πώς έγινες έτσι;". Οπότε νομίζω ότι κρατιέμαι ακόμα καλά».
Λέτε την ηλικία σας;
«Όχι πάντα, είμαι με τις φάσεις μου. Συνήθως αφήνομαι και δεν με προσέχω. Άλλες φορές πάλι, με πιάνει κάτι και ξεκινάω τις γυμναστικές, κάνω ποδήλατο, γιατί θέλω να είμαι σε φόρμα ή κάνω βαράκια. Αλλά ο χρόνος δεν με φοβίζει. Δεν θεωρώ σωστό όμως να λες την ηλικία σου. Ο κόσμος ξέρει ότι δεν είμαι 20 χρονών πια. Τι σημασία έχει πόσο ακριβώς είμαι;», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.