Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Λούκας Γιώρκας: «Ποτέ δεν πρόβαλα την προσωπική μου ζωή»

Η προσωπική ζωή του Λούκα Γιώρκα έχει δει τα φώτα της δημοσιότητας.
Ωστόσο, τόσο ο ίδιος όσο και η Έλενα Ράπτη κρατάνε χαμηλούς τόνους. «Ξέρω καλά ότι η δουλειά που επέλεξα να κάνω έχει τα παρελκόμενά της. Τα έντυπα πουλάνε εικόνα. Τα Cd πουλάνε μουσική. Δεν μπορώ λοιπόν να έχω αξίωση από ένα περιοδικό να πουλήσει προβάλλοντας το έργο μου. Από εκεί και πέρα, δεν έκανα κάτι επίτηδες. Ποτέ δεν πρόβαλα την προσωπική μου ζωή και ούτε πρόκειται να το κάνω. Απλά δεν κρύβομαι. Εκφράζομαι ελεύθερα», δήλωσε στο Οκ ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Είμαι πιο συνειδητοποιημένος πια από ό,τι στο παρελθόν και γνωρίζω ότι υπάρχει και αυτό το κομμάτι στη δική μου δουλειά και πολύ περισσότερο στη δουλειά της Έλενας. Αλλά δεν ξαφνιάστηκα γιατί, όπως προανέφερα, δεν κρύβω την προσωπική μου ζωή. Αν θέλω να κυκλοφορήσω δημόσια με τον άνθρωπο μου, θα το κάνω. Ζω ελεύθερα, όπως κάθε άνθρωπος».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.