Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Χαρούλα Αλεξίου: «Είμαι ευτυχισμένη»

Η Χαρούλα Αλεξίου, διανύοντας ένα πολύ δημιουργικό καλοκαίρι και έχοντας ως συνοδοιπόρο την κολλητή της φίλη πλέον Τάνια Τσανακλίδου, παραδέχεται πως νιώθει ευτυχισμένη.
Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτει όταν κάνει τον απολογισμό της για τον χειμώνα που πέρασε: «Είμαι ικανοποιημένη» είπε στην Ελευθερία και συνέχισε: «Είμαι ευτυχισμένη. Ήταν ο χειμώνας που με έφερε κοντά στην Τάνια και που μαζί με τους "Nouveau Sextet" γεμίσαμε μουσικές την Αθήνα και ξεσηκώσαμε τον κόσμο. Αυτή η παρέα είναι πηγή ζωντάνιας και εύχομαι να μη στερέψει».
- Μετά το καλοκαίρι, τι ακολουθεί;
«Ήδη είμαι στο στούντιο και ηχογραφώ τον καινούργιο μου δίσκο. Καινούργια τραγούδια με νεότερους συνθέτες - στιχουργούς. Το πρώτο τραγούδι από αυτή τη δουλειά, το «Φιλί» σε μουσική Ρους και στίχους του Νίκου Μωραΐτη κυκλοφορεί ήδη. "Ενα φιλί και τα όνειρα γίνονται πάλι"».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.