Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Βαγγέλης Γερμανός: «Πρέπει να μάθεις να σε ανέχεσαι!»

Ο Βαγγέλης Γερμανός έγινε πατέρας σε μικρή ηλικία, σε αυτή των 21.
Το μετάνιωσε ποτέ; «Αυτά είναι πράγματα που τα σκέφτονται οι ώριμοι άνθρωποι, άνω των 40-50 ετών! Η ζωή έχει σκαμπανεβάσματα. Όλα, φυσικά, τα σκέφτηκα -και τα ξανασκέφτηκα και είναι και πρώτη ύλη για τη δουλειά μου. Η εμπειρία από μόνη της δεν λέει τίποτα» τόνισε στο You.
-Ήταν ο πρώτος έρωτας;
«Προϋπήρχε ένας έρωτας για 9-10 χρόνια. Με έναν κολλητό μου ερωτευτήκαμε το ίδιο κορίτσι!»
- Η «Κρουαζιέρα» για ποια κοπέλα έχει γραφτεί;
«Γράφτηκε για ένα κορίτσι που γνώρισα στα 28 μου.»
-Κρουαζιέρα πήγατε;
«Πήγαμε πολλές κρουαζιέρες...»
-Θα είχατε πολλές επιτυχίες στο γυναικείο φύλο...
«Δεν ξέρω, για να άρεσε το τραγούδι προφανώς θα «έπεσαν» πολλές γυναίκες! Αλλά δεν βίωσα τον Καζανόβα.»
-Η γυναίκα εκείνη των 20 χρόνων τι έγινε;
«Έκανα έναν γάμο στη ζωή μου. Ας πούμε ότι ψιλοκατάλαβα τι είναι και δεν θα ξαναέκανα! Χωρίσαμε...»
-Κράτησε πολύ;
«Όλες οι σχέσεις έχουν τη δική τους σημασία - και οι σχέσεις του δευτερόλεπτου και οι σχέσεις του αιώνα! Ι Εγώ ρέπω προς τη δεύτερη κατηγορία, Όταν ένας άνθρωπος σε συμπληρώνει σχεδόν στο ακέραιο, δεν υπάρχει λόγος να τρέχεις δεξιά κι αριστερά. Μόνο αν υπάρχει χάσμα και ασυνέπεια.»
-Την ασυνέπεια σε εκείνη τη σχέση πώς την έδειξε;
«Οι νεανικοί έρωτες κατά κανόνα δεν κρατάνε.»
- Είστε μοναχικός;
«Εννοείται... θυμάσαι το τραγούδι που έλεγε «Μοναξιά είσαι η πιο σκληρή παρέα»; Εγώ έχω ακριβώς την αντίθετη άποψη. Πρέπει να μάθεις να σε ανέχεσαι!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.