Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Πωλίνα: «Υπήρξε μεγάλη περίοδος που απείχα ερωτικά»

Φοβάται το χρόνο η Πωλίνα;
Όχι. Όταν είσαι ανοιχτός, έρχονται πράγματα. Όλα εξαρτώνται από τη διάθεση μας. Όταν αισθανόμαστε μιζέρια, έρχονται μίζερα πράγματα. Έχω πέσει και στα πατώματα και στα πλακάκια, αλλά γνωρίζω ότι αυτό έχει ημερομηνία λήξης» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Έχεις ξεπεράσει τα όριά σου για έρωτες;
«Εννοείται. Ήμουν σε άθλια κατάσταση. Μία ημέρα ξύπναγα και έλεγα «τι θα κάνουμε τώρα; Έχουμε και δουλειές. Πάμε παρακάτω».
-Βίωσες προδοσία στον έρωτα;
«Ναι. Έχω κάνει αντιστοίχως όμως και μεγάλη προδοσία. Όταν με θεωρούν δεδομένη, αντιδρώ. Έναν πολύ μεγάλο έρωτα τον κατέστρεψα κάνοντας ακριβώς το αντίθετο για να αποδείξω ότι δεν ελέγχει ούτε το μυαλό μου ούτε την ψυχή μου ούτε το σώμα μου. Κατέβασα τα ρολά και προχώρησα.»
- Υπήρξες υπερσεξουαλική;
«Με τους έρωτες μου ήμουν πάντοτε δοσμένη στο 100%. Υπήρξε μεγάλη περίοδος που απείχα ερωτικά. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό το σεξ. Αν δεν υπάρχει ο αντίστοιχος παρτενέρ, δεν έχω λόγο να το κάνω.»
- Ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά;
«Σε γενικές γραμμές ερωτεύομαι γρήγορα. Δε συμβαίνει κατόπιν φιλοσοφίας και εξοικείωσης. Νιώθω την έλξη.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.