Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Μύρωνας Στρατής: «Είμαι άνθρωπος που τα μαζεύω και ξεσπάω»

Την αρνητική πλευρά του χαρακτήρα του, αποκαλύπτει ο Μύρωνας Στρατής.
Ο τραγουδοποιός ο οποίος βρέθηκε πρόσφατα για συναυλία στην Καλαμάτα μαζί με τον εδώ και τρία χρόνια συνεργάτη του Ησαΐα Ματιάμπα, αφού παραδέχτηκε ότι τα νεύρα του κρατάνε παραπάνω από ένα τέταρτο, πρόσθεσε: «είμαι άνθρωπος που τα μαζεύω και ξεσπάω» είπε στην εφημερίδα Ελευθερία και συνέχισε: «Έχω καταλάβει βέβαια ότι αυτό δεν είναι καλό, είναι προτιμότερο όταν κάτι σε ενοχλήσει να το πεις αμέσως και να εκτονωθεί, παρά να το κρατήσεις μέσα σου. Μπορεί να κρατάω βέβαια το θυμό μου, τα νεύρα μου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κρατάω κακίες. Τώρα, οι ψιλογκρίνιες υπάρχουν παντού και πάντα και φυσικά στα μουσικά σχήματα. Πάντως σε όσα σχήματα έχω υπάρξει είμαι αυτός που έχω το ρόλο του πυροσβέστη, που δεν ανάβω τις φωτιές, αντίθετα τις σβήνω, κατευνάζω τα πνεύματα».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.