Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Σοφία Βόσσου: «Δεν έχω βγάλει πολλά χρήματα»

Έχει μια μεγάλη καριέρα και επιτυχημένη. Έχει κάνει θυσίες σε αυτήν τη δουλειά η Σοφία Βόσσου;
«Έχω κάνει, και όχι μόνο για το σόου. Όταν πέθανε ο πατέρας μου, βγήκα και τραγούδησα το ίδιο βράδυ μπροστά σε 800 άτομα και την επόμενη μέρα της κηδείας επίσης! Δεν μου χρωστάει ο κόσμος τίποτα» τόνισε στο You.
-Έχεις βγάλει χρήματα από το τραγούδι;
«Έχω δουλέψει πολύ, αλλά, όχι, δεν έχω βγάλει πολλά χρήματα. Εγώ, βλέπεις, δεν δούλευα σε μπουζούκια, που έπαιρναν πολλά οι καλλιτέχνες. Και όταν δούλεψα στην τηλεόραση, πάλι δεν έβγαλα τίποτα το ιδιαίτερο. Μόνο από το ραδιόφωνο πήρα αρκετά χρήματα για να ζω καλά, αλλά, ξέρεις, δεν με απασχολούσε ποτέ ιδιαίτερα το οικονομικό.»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.