Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Δήμος Αναστασιάδης: «Στην Αθήνα νιώθω μόνος»

Ο Δήμος Αναστασιάδης σε συνέντευξή του μίλησε για τις στιγμές μοναξιάς του στην Αθήνα αλλά και για τις φορές που υπήρξε ανειλικρινής.
Σας είχα για μοναχικό άνθρωπο.
«Στην Αθήνα νιώθω μόνος. Τις περισσότερες ώρες είμαι στο σπίτι με την κιθάρα μου. Μόλις αρχίζει να καλοκαιριάζει όμως, φεύγω!».
Έχετε υπάρξει ανειλικρινής στη ζωή σας;
«Αρκετές φορές. Γιατί φοβάμαι ότι μπορεί να προκαλέσω ένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Σε πράγματα που δικαιούνται οι άλλοι να γνωρίζουν, είμαι απόλυτα ειλικρινής. Αν θεωρήσω ότι μπορεί η αλήθεια να κάνει κακό σε κάποιον, τότε την αποφεύγω».
Υπάρχουν άνθρωποι που κοιτάζονται στον καθρέφτη και δεν αναγνωρίζουν τον εαυτό τους. Το έχετε ζήσει;
 «Δεν έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο. Αν σου συμβεί αυτό, πρέπει να κολλήσεις μία κάρτα ψυχιάτρου πάνω στο τραπέζι και να τον καλέσεις αμέσως!»
Εσείς τον έχετε καλέσει;
Ναι. Αλλά για άλλους λόγους. Όχι επειδή δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου.
Το τι θα πουν οι άλλοι σας απασχόλησε ποτέ;
«Όταν ήμουν μικρός, στην Κατερίνη, πολύ. Δεν ήθελα να απογοητεύσω ή να πληγώσω τους γονείς μου. Έκανα τα πάντα κρυφά. Για παράδειγμα, η γιαγιά μου ήξερε ότι καλό παιδί είναι μόνο εκείνο που στο σχολείο παίρνει είκοσι ή δεκαεννιά. Εγώ δεν μπορούσα να της αλλάξω το μυαλό. Κάθε φορά που γυρνούσα σπίτι με τριάρια, της έλεγα ότι έγραψα είκοσι. "Μπράβο, αγόρι μου. Τι καλό παιδί είσαι εσύ", μου απαντούσε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.