Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Καίτη Γαρμπή: «Δεν αισθάνομαι απειλή, θέλω να είμαι γενναιόδωρη…»



Πέρσι, αν και είχε ανακοινωθεί πως η Καίτη Γαρμπή θα βρίσκεται στην Ιερά Οδό με τις Νατάσα Θεοδωρίδου και Πέγκυ Ζήνα, το σχήμα δεν το είδαμε ποτέ. Τι συνέβη;
 «Βρεθήκαμε και οι τρεις μας τη λάθος στιγμή, στο λάθος μέρος. Τέτοιες συνεργασίες θεωρώ ότι είναι πολύ αξιόλογες, όχι απαραίτητα η συνύπαρξη των τριών συγκεκριμένων, αλλά η ιδέα μιας τέτοιας συνεργασίας με κοινό ρεπερτόριο και κοινή αποδοχή από τον κόσμο. Κάθε σεζόν μου γίνονται πολλές προτάσεις και σκέφτομαι πάντα «Να κάνω μια μεγάλη συνεργασία με κάποιον άλλο συνάδελφο μου ή με τον εαυτό μου;» τόνισε στο People.
- Με το 80’s the Musical όλοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια για την υποκριτική σου δεινότητα. Είναι ένα διάλειμμα από το τραγούδι, όπως ήταν και οι 7 Θανάσιμες Πεθερές, ήτο σκέφτεσαι σοβαρά;
«Κινούμαι σε μια εθνική οδό, χωρίς να παρεκκλίνω σε παραδρόμους. Η δουλειά μου είναι το τραγούδι και η δισκογραφία, όμως όταν χρειάζεται να παίξω έναν άλλο ρόλο, όπως τώρα, δίνω την ψυχή μου, διασκεδάζω. Χρόνια μου κάνουν προτάσεις, τελευταία περισσότερο, κυρίως για μιούζικαλ. Έχω προϊστορία, όμως, όπως με την Εσμεράλντα στο Διογένη και μια τρελή πριγκίπισσα που έτρεχε στο δάσος στη σκηνή του Rex, σε σκηνοθεσία του Σταύρου Σιδερά, ο οποίος είχε φέρει τότε τους χορογράφους του Michael Jackson να μας χορογραφήσουν»
-Συνεργάζεσαι με νέες τραγουδίστριες, όπως η Ελένη Φουρέιρα και η Ήβη Αδάμου. Δεν φοβήθηκες πως θα σου κλέψουν την παράσταση;
«Είναι τύχη να μεγαλώνω όπως μεγαλώνω και να είμαι ακόμη εδώ, γιατί, στο πέρασμα του χρόνου, άνθρωποι αγαπημένοι, συνάδελφοι συνομήλικοι έχουν εξαφανιστεί. Το μεγάλο κέρδος της ηλικίας μου είναι η εμπειρία να κάνω πια ό,τι θέλω χωρίς ανασφάλεια ή φόβο. Δεν αισθάνομαι απειλή, θέλω να είμαι γενναιόδωρη σε αυτά τα ταλαντούχα κορίτσια που βρίσκονται στην αρχή της καριέρας τους και τους εύχομαι ολόψυχα να φτάσουν στη δική μου θέση, χορτασμένες και γεμάτες, όπως είμαι εγώ.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.