Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Μάριος Φραγκούλης: «Έμαθα να δαμάζω τον εαυτό μου»

Ο Μάριος Φραγκούλης κατάφερε μεγάλες «νίκες» έως τώρα, αλλά δεν επαναπαύτηκε στις «δάφνες» όσο και συνεχίζει δυναμικά να ανεβάζει τον πήχη. Οφείλει να το κάνει αυτό ένας καλλιτέχνης; Δεν είναι παγίδα οι... δάφνες;
 «Δεν ασχολήθηκα ποτέ με τις... δάφνες που λες. Ασχολήθηκα μόνο με την ουσία της μελέτης και της καλυτέρευσης του εαυτού μου και του ταλέντου που μου δόθηκε απλόχερα από τη φύση, το οποίο δεν πήρα ποτέ ως δεδομένο. Εμαθα να δουλεύω σκληρά από μικρό παιδί σε ό,τι αγαπούσα και με αφορούσε. Ευτυχώς που αυτό που αγηάπησα περισσότερα από οτιδήποτε άλλο στη ζωή μου το έκανα και επάγγελμα και ζω από αυτό και είχα τη μεγάλη ευλογία να με αγαπήσει ο κόσμος μέσα από αυτό...» τόνισε στην Real
-Έχασες ποτέ το μέτρο από την επιτυχία που γνωρίζεις; Καβάλησες καλάμι, έστω και για λίγο;
«Όταν παίζεις πρωταγωνιστικούς ρόλους αμέσως μετά τη δραματική σχολή στο Λονδίνο και όταν σου δίνονται τεράστιες ευκαιρίες αισθάνεσαι υπερήφανος, γεμάτος και καμιά φορά μπορείς και να γίνεις λίγο θρασύς ειδικά όταν είσαι νέος, πιστεύοντας ότι είσαι ο επιλεγμένος τους. Αισθάνθηκα μεγάλη άμυνα όταν ήρθα στην Ελλάδα τον πρώτο καιρό και μου φέρθηκαν σε ένα μεγάλο βαθμό, ειδικά τα media, σαν να ήμουν ένας καβαλημένος νέος. Φυσικά αντέδρασα σε αυτό και έκανα δημόσια δηλώσεις που παρεξήγησαν ίσως την πραγματική μου εικόνα. Ήξερα πάντα ποια είναι η αξία μου και καμιά φορά πρέπει τελικά να κρατάς τη γνώμη σου για τον εαυτό /σου, γιατί μπορεί να παρεξηγηθεί σε επίπεδο ακόμα και καταστροφικό. Υπήρξε μια στιγμή που αισθάνθηκα πώς με πολεμούσαν όλοι οπό όλες τις πλευρές. Τότε ήταν και η. μοναδική φορά που ζήτησα τη. βοήθεια του Χρήστου Λαμπράκη και ξεκαθάρισε τα πράγματα αμέσως. Μεγαλώνοντας και ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο, έμαθα να δαμάζω τον εαυτό μου και να ωριμάζω ως καλλιτέχνης. Αποφάσισα να μην παίρνω κατάκαρδα ό,τι ακούω και διαβάζω και πως ο καθένας είναι ελεύθερος να πει τη γνώμη του».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.