Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Τάκης Σούκας: «Έχω μετανιώσει για συνεργασίες»

Ο Τάκης Σούκας μιλάει για όλα.
Πόσα τραγούδια έχετε γράψει;
«Πάρα πολλά, γύρω στα 1.500, αλλά αυτό δεν είναι προς τιμήν μου, γιατί ο Τσιτσάνης, ο Καλδάρας, ο Παπαϊωάννου δεν έχουν γράψει παραπάνω από 500-600 τραγούδια. Εμείς, οι πιο νέοι συνθέτες, γράψαμε πιο πολλά γιατί βγήκαν οι μεγάλοι δίσκοι με τα 12 τραγούδια, γίνονταν σουξέ 1 -3 και τα άλλα πήγαιναν... περίπατο ή δεν γινόταν κανένα επιτυχία, ανάλογα την εταιρεία και τον τραγουδιστή»
 Αισθανθήκατε... μανιέρα κάποια στιγμή;
« Βέβαια, ναι, σε όλους συνέβη αυτό. Όμως, από την άλλη πλευρά, δεν το θεωρούσα μανιέρα γιατί είχα κάνει μία σχολή, είχα ένα στιλ πάνω σ' ένα μουσικό δρόμο που λέγεται «Ουσάκ», όπως το «Έρωτα μου αγιάτρευτε», το «Μια ζωή μέσα στους δρόμους».
 Έχετε μετανιώσει για κάτι;
«Έχω μετανιώσει για πάρα πολλά, για συνεργασίες σε κέντρα που δεν έπρεπε να πάω, για δίσκους με κάποιους τραγουδιστές που έγραψα και το έκανα για την επιβίωση. Ευτυχώς που αυτά τα τραγούδια δεν ακούστηκαν. Αντιθέτως, έχω γράψει και για ερασιτέχνες τραγουδιστές, επειδή γούσταραν, ο ένας ήταν ταξιτζής, ο άλλος ηλεκτρολόγος, ο άλλος φούρναρης και είχαν καλή φωνή. Μου έλεγαν: «Κύριε Σούκα, θέλω 12 τραγούδια, πόσα λεφτά θέλεις;». Τα έπαιρναν εκείνοι και τα έκαναν παραγωγή δική τους. Αυτά συνέβησαν πριν από 15 χρόνια, όχι τώρα»
 Έχετε βγάλει χρήματα;
«Όχι, δεν έχω βγάλει χρήματα, σε σύγκριση με κάποιους άλλους, που έχουν βγάλει εκατομμύρια. Έχω ένα σπιτάκι και αγόρασα από ένα σπιτάκι και στα παιδιά μου. Μένω στην Κυψέλη, στην ίδια πολυκατοικία με την κόρη μου, και 500 μέτρα πιο κάτω μένει ο γιος μου. Έχω ένα εξοχικό στα 'Ισθμια κι ένα αυτοκινητάκι και περνάω καλά. Με την ΑΕΠΙ, που παίρναμε κάποια χρήματα, τελευταία έχει γίνει «το σώσε». Είχα αρρωστήσει και έκανα, κακώς, τα χαρτιά μου για να πάρω σύνταξη αναπηρική, η οποία είναι ίσα-ίσα για το σούπερ μάρκετ μου. θεωρώ τον εαυτό μου φτωχό, σε σύγκριση με κάποιους άλλους, που έχουν οικονομήσει χρήμα με «ουρά» δήλωσε στο Λοιπόν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.