Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: Οι δύο... γυναίκες της ζωής του

Για τις δύο του αγάπες, την κόρη του και τη μουσική, μίλησε ο δημοφιλής τραγουδοποιός σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό, ξεκαθαρίζοντας πως για εκείνον είναι όλη του η ζωή.

«Είχα πει ότι θέλω να κάνω ένα σπιτικό, να βρω μια γυναίκα που να τη γουστάρω και να με γουστάρει, κάναμε ένα παιδί και αγωνίζομαι για αυτούς. Όμως, όταν παίρνω τη βαλίτσα μου και ξεκινάω, είναι η πεμπτουσία της ζωής μου. Είμαι με την ίδια ορχήστρα δέκα χρόνια. Αν υποθέσεις ότι η μισή μου ζωή είναι το τραγούδι, γιατί η άλλη μισή είναι η κόρη μου, δεν θα μπορούσε να μην υπάρχει η αγάπη του κόσμου» αναφέρει στο περιοδικό «People» και προσθέτει για την κόρη του: «Είναι 17 και του χρόνου θα φύγει στο εξωτερικό. Έπειτα από “πελαγοδρομήσεις”, ανακάλυψε πως το μόνο που μπορεί να κάνει καλά είναι η ζωγραφική. Ψάχνεται για να πάει σε Σχολή Καλών Τεχνών στην Αγγλία ή όπου αλλού θεωρήσει ότι είναι καλύτερο, γιατί εδώ βλέπω πως δεν μπορεί να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό. Τη στηρίζω, γιατί πιστεύω ότι η δουλειά των γονιών δεν είναι να κάνουμε τα παιδιά συνέχειά μας, αλλά να τα αφήνουμε να κάνουν τις επιλογές τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.