Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Oι αποκαλύψεις της Άννας στην Κύπρο

Μεγάλη επιτυχία είχε η φιλανθρωπική συναυλία της Άννας Βίσση στην Κύπρο και για μία ακόμα φορά απέδειξε την ανεκτίμητη καλλιτεχνική της αξία ερμηνεύοντας κάποια από τα σημαντικότερα τραγούδια των μεγαλύτερων συνθετών και στιχουργών της ελληνικής μουσικής!

Κατά τη διάρκεια της συναυλίας «πέταξε» την καλύτερη... ατάκα της ζωής της, την πιο ανθρώπινη, την πιο αποκαλυπτική και χωρίς κανένα ίχνος κομπλεξισμού.

«Εμένα με λένε Άννα. Είμαι η Άννα Βίσση (με παχύ "σ") του Νέστορα και της Σοφίας και γεννήθηκα στη Λάρνακα στα μισά του περασμένου αιώνα».

«Πήγα να συναντήσω το όνειρό μου», είπε για τη μεταφορά της μαζί με την οικογένεια της από την Κύπρο στην Αθήνα στις αρχές της δεκαετίας του '70. «Μετά το βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον Νίκο Ξυλούρη, που μου είπε: "Ήσουνα πολύ καλή! Θέλω να έρθεις μαζί μου στην Κρήτη. Κι έτσι φύγαμε για περιοδεία στην Κρήτη. Γεια σου Νικόλα!», είπε η Άννα και τραγούδησε το "Ήτανε μια φορά".

Ακούστε το ηχητικό της unplugged συναυλίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.