Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Beyonce: «Όταν ήμουν έγκυος στην κόρη μου φοβόμουν ότι θα αποβάλλω ξανά»

Η Beyonce σε πρόσφατη συνέντευξή της συγκινήθηκε θυμούμενη την αποβολή που είχε στο παρελθόν και μίλησε για την κορούλα της.
«Εξομολογήθηκα ότι είχα μία αποβολή γιατί είναι κάτι που περνούν πολλά ζευγάρια. Ήταν ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που έχω περάσει και, όταν έμεινα έγκυος στην Blue Ivy, φοβόμουν ότι θα αποβάλλω ξανά. Το περνάνε πολλοί άνθρωποι αυτό. Εγώ τα κατάφερα και, ευτυχώς, έχω την κόρη μου! δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς την Blue Ivy. Μου δίνει τόσο πολλή χαρά, είναι η καλύτερή μου φίλη. Είναι αστεία και "καυτή" και όμορφη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.