Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Η συμπεριφορά μου είναι ίδια, δεν έχω αλλάξει»

Θα έκανε ο Νότης Σφακιανάκης μια αλλαγή στα δεδομένα του για να τραγουδήσει σε έναν μικρό χώρο και να κάνει ένα αφιέρωμα σε κάποιον συνθέτη;
«Για ποιο λόγο; Πρέπει να είναι κάτι που θα με εκφράζει απόλυτα, Για να κάνω κάτι τόσο συγκεκριμένο, αφενός θα πρέπει να έχω τραγουδήσει τραγούδια αυτού του ανθρώπου και αφετέρου είναι κάτι μονόχνοτο και απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων. Αυτό που παρουσιάζω εγώ είναι πολύχρωμο» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα News και συνέχισε αναφορικά με το αν έχει αλλάξει καθόλου όλα αυτά τα χρόνια, λέγοντας πως: «Ο Νότης είναι ίδιος πάντα. Και στην πίστα και εκτός πίστας και στην παραλία και στο καφενείο, στο στούντιο, παντού. Δεν έχω αλλάξει.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.