Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Πάνος Κιάμος: «Με πιστεύει ο κόσμος, αλλά έχει απαιτήσεις από εμένα»

Για πολλούς η απόφαση του Πάνου Κιάμου να αφήσει την παραλιακή να πάει σε ένα μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας ήταν ρίσκο.
«Πάντα υπάρχει ρίσκο. Κάθε χρόνο υπάρχει μεγάλος φόβος και ρίσκο. Όταν έχεις να κάνεις με ένα νέο μαγαζί σε μια δύσκολη εποχή, βέβαια, βάζεις ένα ακόμα μεγαλύτερο στοίχημα με τον εαυτό σου. Είμαι σε ένα μαγαζί που υπολειτουργούσε αλλά το έμαθε το κοινό και περνάμε μοναδικά. Μέχρι να ανοίξει δεν περίμενα να υπάρχει αυτή η στήριξη από τον κόσμο» τόνισε στην εφημερίδα News και συνέχισε: «Μπορεί να παραμελώ λίγο τον εαυτό μου αλλά στη δουλειά μου προσπαθώ να εξαντλώ κάθε πιθανότητα. Θέλω οι επιλογές μου να είναι οι καλύτερες δυνατές στα lives που θα κάνω αλλά και στα κομμάτια που θα ερμηνεύσω στους δίσκους μου. Είναι ένα πανέμορφο παραμύθι... Ένα παραμύθι που δείχνει να είναι μεγάλο και να μην τελειώνει. Ζω το όνειρό μου. Ζω μεγάλες στιγμές δίπλα στον κόσμο που με στηρίζει. Όσο βλέπω διακλαδώσεις σε αυτό το... βιβλίο θέλω να το ζω με χαρά, με ικανοποίηση αλλά και με ευθύνη. Με πιστεύει ο κόσμος, αλλά έχει απαιτήσεις από εμένα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.